Sunday, March 4, 2012

Alhamdulillah

Salam Semua..

Ari ny aku bersyukur sgt2..
sem ny tuhan permudahkan jalan untuk aku...
sebb aku wat 1 keputusan untuk berubah..
tggal hidup yang pnuh kejahilan...

First..
Aku dapat majoring in finance...
ny lah apa yg aku nak sgt2 slama 1 sem aku naik turun pejabat FEP
semata2 untuk ini....Alhamdulillah...
bila aku buka SMPweb dia tulis pengkhususan kewangan.,..
aku rasa nak jerit ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tp bila aku dh masuk klas dia..perggghhhhh,.,,susah kot...
mcm mna aku nk bwak sem ny...
1 msalah pulak..

Second
aku sedih sbb aku guna baucer buku 4 keping 2 skelip mata ja..
aku beli buku 3 buah berharga rm230..
2 pown kna tambah det aku...xpla..demi masa depan...
buku subjek aku jgak..mna taw nnt keja nk guna(nk sedapkan hati)
kwan aku siap beli komik belambak kt MPH..
beli bnda ,merapu..sepupu aku beli CD Kat-tun..band jepun..
2 lg dasyat...xdpt la aku merasa alat tulis mahal....

T_T

No comments:

Post a Comment