Saturday, February 25, 2012

my desicion

Assalamualaikum...

dh seminggu msuk sem 4..
Alhamdulillah aku msih lg kt bumi ukm neyh...
walaupun ari2 menangis rindu umah..
aku ttp kna dk cny...nangis la mcm mna pown bkn bleh blik...
demi masa depan...
Aku gembira sgt sbb dh dpt major...Alhamdulillah...
Aku bersyukur sgt apa yg aku mntak dpt..
result 2 sem lpas xda la elok..truk..
aku nak blajar btl2 la..xnk main2 dh...

aku kena trus kan misi yg lama dh tergendala...
ny keputusan aku plih setelah 6 tahun aku bersabar n aku bertahan..
mcm2 ag wat....apa yg aku wat semua nmpak jhat..
aku xkan patah balik lg...ny misi aku dgn along...
klau aku xbtl2 kali ny pnat ja slama ny along nasihatkan aku...
ttba aku teringat Arwah Afiq ckap let it go,..
InsyaAllah demi misi ny aku kna usaha btl2 utk org2 yg xpnah ptus asa support aku...
walaupun berat hati aku akan wat jugak...knapa xdari dulu ja ha??
knapa baru sedar...xpla..kdg2 manusia xpnah lari dari wat salah....

Along,
terima kasih sbb xpnah jemu nasihatkan aku....
Aku sayang ag...
BALQIS!!FIGHTING!!!!!
Ya Allah,kuatkan lah hati aku...
Amin.....

No comments:

Post a Comment