Saturday, December 24, 2011

basi

Assalamualaikum n salam sejahtera

hehehehhehe...
kali ny aku nak cita 1 bnda bodoh yg aku buat sebentar td....
(msti org2 akan ckap mcm ny = dh taw bodoh napa wat)
xkira aku nak cita gak...nak baca ka xmau ka ampa punya psal la...

1 ari ny aku xmkan lg...aku mkan cucuq pisang n cempedak yg aku beli kt ktm ukm tuhhh...
ikut kwan aku....ala..stakat mkan cucuq xkenyang pon...
semalam aku rsa mcm nak demam ja...
jadi,kawan baik aku..belikan aku ubat dengan nasi goreng ikan masin dengan air kotak soya..
aku makan xhbis pown nasi tu....
xlalu + xdk selera + mengantuk
aku simpan sbb aku semawa romate aku dia ckap pg sok dia mkan...
bila aku bngun ja pg..nasi 2 ada lg pastu romate aku xdk...T_T
pastu tgh ari td kwan baik aku 2 ajak aku p kajang..
aku pown ikut...maka tertinggal nsi goreng td atas meja...
xsat aku lapaq pastu aku mlas nak p kafe sbb kna jlan jauh...xdk org nak tman ..
aku rsa nsi 2 mcm dh basi tp aku p buh lam periuk nsi bg dia pnas...
dengan harapan kuman-kuman basi 2 hilang n nasi 2 segar semula...
semua ny sbb malas...hahahahah.....
lpas 2 aku mkan dengan seleranya...sekarang aku rasa perut aku dk bunyi2...
aku HARAP XSAKIT PERUT!!!!! amin......

jangan la ampa dk ikut aku wat...
klau ikut ayat ayah aku...dia akan kata cari penyakit ja semua ny..

hehehe..bye2....

sebenaqnya aku syg kawan baik aku 2...walaupun dia selalu buat aku marah..
tp dia caring....dia baik sgt selalu tolong aku...aku nak ckap kt dia mcm ny..
weh, aku syg ag smpai bila2 pown ag ttap kwan baik aku...si L....

No comments:

Post a Comment