Wednesday, September 28, 2011

kegeraman

Assalamualaikum..

bg aku setiap entry kna ada salam walaupun tgh mrah...
2 3 ari ny aku geram ngan swg budak ny...geram la..
aku xtaw apakah motif dia wat mcm 2...otak dia xtaw dia letak kt mana...
bukannya budak2...dh la tua pda aku(tua bulan ja)
aku rsa tuhan sedang menguji kesabaran aku...msa kelas law business td aku tfiaq yg aku pnah tnya pn.mak
apa kita nak wat klau org 2 wat jahat dengan kita???

lalu berpesanlah seorang ibu kepada anaknya..
klau kamu blas bnda jahat kepada org yg berbuat jahat kepada kamu,jd sama ja lah
kamu dengan dia..sama2 jahat...
(otak aku mlayang2 tiba2 lecture pggil nma aku)
SITI BALQIS....!!!!!
bila aku agkat tgn lecture xnmpak aku..sbb aku dk belakang sekali..
dia kata OWH, TAK DATANG...
dia pown pggil org lain jwab soalan..fuhhhhh..lga aku...
fokus DR  HAJJAH FARIDAH tgh ngajar 2...

inilah lecture bisnes law aku..dia sgt best n baik...


xpalah..aku pown cakap kt diri aku sendiri..
SITI BALQIS:anda kena sabar..apa yg jd mesti ada hikmah..

dan aku ada pesan untuk org tersebut
suatu hari nnt kita msti akan bertemu semula..dan msa 2 aku akan tunjuk kat ag something!!!!!
tggu r!!!!aku xkn blas dendam cuma aku nk tunjuk ja apa ag dh wat...
aku terpaksa lindung nma org ny atas faktor2 keselamatan U aku(apa kaitannya)(aku suka sungguh merapu)...

No comments:

Post a Comment