Thursday, March 3, 2011

tip top teko

dah lam aku xmenjengah ke blog ini(tatabahasa ayat ny btl ker???)aku rsa cm slah ja..
gara2 exam midterm..gara berayam,beritik,berlembu,berkhinz...tuttt..opppsss..haram la...
bkn aku busy baca buku tp men game ja..romate aku memberi sokongan penuh..
dia la tlg msukkan game dlm laptop aku ny....trimas romate...
bila nak exam baru rasa nyesal la...2 lumrah hidup aku dri dlu smpai saat ini...
dari first exam upsr,pmr,ujian bulanan,ujian mgguan dan sewaktu dgn nya..
aku msti study last minute..pastu 2 xleh jawab..kemudia menyesal..selepas itu pula, berazam
xmau study last minute dah and then ulang lg benda yang sma..xpnh nak sedaq walaupun
kat skolah dulu bnyak kali sgt kna denda..xserik jugak..nyesal takat seminggu ja..(seminggu ok la kan 2 pown plg lama...apa nak jadi ny....haisshhh...xtaw la mcm mana nak ubah...sekian,...........berusaha lah untuk berubah
SITI BALQIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment