Monday, February 7, 2011

cny cuti-cuti..

aku blik kedah cuti ari 2..mklumlah lah cuti seminggu wat apa aku tggu g kat cni..cacamerba ja dk u ny...
ari2 aku kuaq ngan kazen aku...dh my mom xdk kt umah nlik kg..nun jauh disana..my dad lak kerja2..
jd aku pown memula kan aktiviti2 xberfaedah(buang duit,buang masa,buang energy..semua aku buang..)

1.making cheese cake n kuew teow kungfu(haochakk)
aku jlan2 kt 1 super3market ny.terjumpa la tepung cheese cake dgn serta merta aku pown beli..tpung 2 xda la mhal sgt..yg mhal 2 cream cheese...sbb 2 kek 2 mhal(rupa-rupanya)

2. i meet my dear..
aku jumpa my FH hahahahaha...2 kali aku jumpa dia sbb nk tman dia cari kerja...my FH ny sgt pemalu..nak tnya malu..nk bli brg pown malu...penyakit apa taw...so dia slalu kata"mcm xknl  dia mcm mana"
semua bnda aku tlg wat...xkisah pown...kami bercinta diam2 ja..at least aku ngan dia taw kami kapel pown dh ckup..i'm ur girl,u mu boy...

sebelum membakar

ini tepungnyer,.......


time nmpak mcm xmnjdi...T_T
tp ok...

No comments:

Post a Comment